Alla inlägg under januari 2013

Av Rosa ankorna Unicorn - 21 januari 2013 20:04

hej. jag kommer också blogga här.

jag heter alvedon. ok.


unicorns forevaaaaaaaaaahhhhhhhhh


 


/ alvedon

Av Rosa ankorna Unicorn - 19 januari 2013 21:23

Lördagskväll hos Frida nu då. Vi nördar Harry Potter.

 

Vi blir uppe till kl typ 4 om vi ska se alla filmer...!

 

 

PARTY.

Men vad gör ni då? Skriv i kommentarerna!

Av Rosa ankorna Unicorn - 18 januari 2013 16:32

Här kommer Några nya bilder. Jag skriver en kommentar under varje.

Kommentera gärna vad ni tycker om bloggen.

  



 

Enhörningsbajs. På något sätt ser det gott ut.


  


 

Tänk dig att den tar dej till himlen genom regnbågen...   


 


Vet att ni blir irriterade nu. Men vem directioner vill inte ha en sån här??  


     


AWW. Tänk dej dom här till min tröja.


 


Med dessa byxor!

LOVE IT.


Aja. Nu tänker ni säkert, Ska hon fortsätta såhär eller. Men här får ni några bilder som handlar om något annat.


 

HAHAH. Tänk er en 16 åring som cyklar runt på en sån här!


 


Såå cool!


 

Man vill ju ha det här håret!

Av Rosa ankorna Unicorn - 18 januari 2013 16:09

        Jag e den blå.


Jaa. HEJ. Nu byter jag skola. Men Vi kommer ju alltid vara bästisar.

Men jag kanske bara blir vackrare o mer självständig   

HAHA. Nejmen... Jag är samla gamla Penny,. 

Omg

Av Rosa ankorna Unicorn - 14 januari 2013 16:11

Unicorn

Av Rosa ankorna Unicorn - 13 januari 2013 18:51

NU ÄR GLADA JULEN SLUT,SLUT,SLUT

 

JULEGRANEN BÄRES UT,UT,UT

 

MEN TILL NÄSTA ÅR IGEEEEN

 

KOMMER HAN VÅR GAMMLE VÄÄÄN

 

TY DET HAR HAN LOVAT

 

 

DÅ VAR JULEN SLUT  

 

MEN DEPPA INTE

 

DEN KOMMER IGEN NÄSTA ÅR

 

JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN JULEN

 

NÄSTAN ALLA ÄR GLADA OCH JULEN 

 

SPRIDER EN SKÖN VÄRME

 

SÅ TILL DIG JULEEN

 

TACK FÖR ATT DU FINNS DU ÄR DEN

 

BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET

 

    

Av Rosa ankorna Unicorn - 12 januari 2013 20:37

IDAG ÄR DET LÖRDAG

 

DAGS FÖR BLOGG PARTY!  

 

PLOCKA FRAM GODIS PÅSEN OCH CILLA

 

OCH KOLLA PÅ VÄRLDDENS BÄSTA BLOGG

 

INTRESSEKLUBBENANTECKNARUNICORN


ELLER KOLLA IN VÄRLDENS

 

ROLIGASTE FILM SOM INEHÅLLER 

 

UNICORNS

 

" DUMMA MIG "

 

REPLIK FRÅN FILMEN ENGELSKA

 

" IT ´S SO FLUFFY I CAN DIIIIIIIIE "


 


Av Rosa ankorna Unicorn - 11 januari 2013 18:26

En vecka har gått nu, äntligen fredag igen, Dags att ladda med popcorn, läsk och ostbollar!

Men ät inte för mycket bara...  

Själv ska jag bara mysa med familjen.

Men vad ska du göra?

Berätta i kommentarerna!

 


Hoppas att du haft en bra vecka!

Önskar de fyra enhörningarna.

Presentation


Tjena!
Ställ en fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards